آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : کسری

رفیعا : فراموشی وجه شادی در دین = مخدوش کردن چهره مذهب

  • رفیعا : فراموشی وجه شادی در دین = مخدوش کردن چهره مذهب

    یک شاعر و نویسنده طنز گفت: مردم تشنه شادی هستند و در ماه مبارک رمضان می‌توان این فضا را در جامعه ایجاد کرد.

    به گزارش ، قاسم رفیعا، یکی از شاعران طنزپرداز کشورمان، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری گفت: متاسفانه در فرهنگ ما گریه بیشتر از خنده جا دارد و عادت نکرده ایم که بخندیم و شاد باشیم؛ در حالی که خنده و لبخند می‌تواند تاثیر زیادی در روحیه مردم و بهتر انجام شدن تمام امور داشته باشد.

    وی با بیان این که می‌توانیم در مراسم مذهبی و معنوی نیز طعم لبخند را بچشیم، گفت: حقیقت این است که در کشورهای دیگر وقتی می‌گویند ماه رمضان، ماه گسترده شدن سفره خداوند است، حقیقتا برای این منظور شادی می‌کنند و جشن‌ها و برنامه های شعرخوانی و نمایش و طنزخوانی دارند که با اینکه کارهای خوبی انجام شده اما هنوز جای خالی این موضوع در کشور ما در ماه رمضان که ماه شادمانی است احساس می‌شود.

    این شاعر با بیان اینکه اگر وجه شادی را در دین فراموش کنیم، چهره مذهب را هم مخدوش می‌کنیم، گفت: در سال‌های اخیر این وضعیت کمی بهتر شده و مسئولان نیز به ساخت برنامه های طنز و سریال‌هایی که مضامین آن ها غم و غصه نباشد سفارش کرده اند که اتفاق خوبی است.

    رفیعا افزود: مردم هم تشنه شادی هستند هم محروم از شادی. حالا که در ماه پرفیض و برکت رمضان هستیم، خوب است نویسندگان و شاعران طنز، فیلم‌سازان و سازندگان سریال، طنزهایی قوی و بامحتوا و خوش ساخت به مردم ارائه دهند تا با تزریق روحیه شادی به مردم، جامعه ای شاداب‌تر و پویاتر داشته باشیم.

    مطالب زیر را هم ببینید :

    محبوب کن - فیس نما اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در کلوب



:: برچسب‌ها: خواندنی , مطالب جالب , سایت تفریحی , جک , عکس جالب , اخبار روز , تازه های تکنولوژی , وبلاگ ایرانی , اس ام اس ,
:: بازديد از اين مطلب : 1037
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1394 | نظرات ()